Osibo | Algemene voorwaarden
808
page-template-default,page,page-id-808,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

ALGEMENE VOORWAARDEN

 

 

Deze algemene voorwaarden gelden voor alle behandelingen uitgevoerd bij Osibo. Door het boeken van een afspraak bij Osibo, gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.

Lees deze even goed door. Zo komen wij en u niet voor verrassingen te staan.

 

Prijzen

Osibo heeft alle prijzen vermeld op de website. Prijzen zijn inclusief 21% BTW. Osibo vermeldt prijswijzigingen minstens 21 dagen vóór de ingangsdatum duidelijk op de website, in de studio en via e-mail. Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven periode en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling(en) en eventuele producten contant, met bancontact-app (QR-code) of bankkaart te voldoen.

 

Persoonsgegevens en privacy

De klant voorziet Osibo vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Osibo aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Osibo neemt deze op in de persoonlijke klantenfiche. Osibo behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen van de GDPR-Verordening.

Osibo is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Osibo verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

 

Annulaties

De klant moet bij verhindering dit zo spoedig mogelijk melden en minimaal 24 uur voor de afgesproken behandeling. 

Indien de klant de afspraak minder dan 24 uur op voorhand annuleert, wordt 50% van de behandelkosten in rekening gebracht.

Indien de klant niet komt opdagen (no-show) bij de afspraak wordt 100% van de behandelkosten in rekening gebracht.

Indien de klant 2 x de afspraak te laat annuleert of niet op komt dagen (no-show), kan er bij Osibo enkel nog een afspraak gemaakt en bevestigd worden wanneer de betaling op voorhand gebeurt. De afspraak wordt dan pas vastgelegd wanneer de betaling voltooid is. 

Osibo moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk drie werkdagen voorafgaande aan de afspraak aan de klant melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

 

Te laat

Indien u te laat komt voor een afspraak wimperextensions, dan wordt de verloren tijd van de behandeltijd afgetrokken. Bent u meer dan 30 minuten te laat, dan vervalt uw afspraak en wordt deze als no-show beschouwd.

Indien u meer dan 15 minuten te laat komt voor elke andere behandeling (nagels, wenkbrauwen, make-up, hairstyling, bridal), kan de afspraak komen te vervallen en wordt deze beschouwd als no-show.

 

Aansprakelijkheid

Osibo is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook ontstaan, als gevolg van onjuiste of onvolledige informatie met betrekking tot relevante aandoeningen, medicijnen of vrijetijdsbesteding. Osibo is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant meebrengt naar de studio.

 

Garantie op behandeling

Bij problemen na de behandeling laat de klant dit zo snel mogelijk weten (binnen 48 uur na de behandeling).

Osibo geeft de klant 7 dagen garantie. Deze garantie vervalt indien:

  • De klant aan de wimpers heeft getrokken en/of hevig heeft gewreven in de ogen.
  • De klant andere dan door Osibo geadviseerde producten heeft gebruikt voor het onderhoud van de wimpers of nagels
  • De klant de adviezen voor de nazorg van wimperextensions niet heeft nageleefd, zoals beschreven in de nazorg flyer.
  • De klant make up heeft gebruikt op de wimperextensions.
  • De klant de kunstnagels heeft laten onderhouden door een andere nagelstudio.
  • De klant zonder handschoenen met agressieve chemicaliën heeft gewerkt.
  • De klant de kunstnagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken.
  • De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.

 

Reinigen wimperextensions

De klant zorgt ervoor dat de ogen en wimpers grondig gereinigd zijn en vrij van make-up voor aanvang van de afspraak. Bij gebrekkige reiniging kan een goede hechting van de wimperextensions niet gegarandeerd worden en vervalt de garantie van 7 dagen.

 

Wimperextensions of kunstnagels van een ander salon

Een bijwerking van een set wimpers of kunstnagels van een ander salon kan nooit gegarandeerd worden. Wanneer de reeds aanwezige wimperextensions of kunstnagels niet correct geplaatst werden, moeten deze verwijderd worden en zal dit samen met het plaatsen van een nieuwe set aangerekend worden. Zijn de wimperextensions of kunstnagels nog in goede staat, kan Osibo hier een bijwerking op uitvoeren. Twijfelt u over de kwaliteit, neem dan contact op om eventueel een consultatie in te plannen.

 

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een behandeling of product dan moet u dit zo spoedig mogelijk na ontdekking via bericht of mail melden bij Osibo, hallo@osibo.be of 0474/87.72.99. Indien de klacht gegrond is zal de behandeling worden herzien en indien nodig opnieuw worden uitgevoerd. Het betaalde bedrag kan niet worden terugbetaald. 

 

Gedrag

Indien de klant zich niet aan de  normen en waarden kan houden kan Osibo deze klant per direct de toegang tot de studio ontzeggen.