Osibo | Privacyverklaring
672
page-template-default,page,page-id-672,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

PRIVACYVERKLARING

 

 

Osibo (Tanja Van Schoeland, Van Peborghlei 19 bus 8, 2640 Mortsel) verwerkt
persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere
informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht
op hallo@osibo.be

 

Verwerkingsdoeleinden

Osibo verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten-
en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van afspraken, facturatie
en het verzenden van nieuwsbrieven via e-mail.)

 

Rechtsgrond(en) van de verwerking

Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. [(a)
toestemming,] [(b) (noodzakelijk voor de uitvoering van een
overeenkomst),[(f) (noodzakelijk voor de behartiging van onze
gerechtvaardigde belang om te ondernemen)] van de Algemene Verordening

 

Gegevensbescherming.

[In zoverre de verwerking van de persoonsgegevens plaatsvindt op basis van
artikel 6.1. a) (toestemming), heeft de klant steeds het recht om de gegeven
toestemming terug in te trekken.]

 

Overmaken aan derden

Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde
doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met
andere vennootschappen (Salonized, Fin-Q) binnen de Europese Economische
Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met Osibo verbonden zijn of met
enige andere partner van Osibo. Osibo garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en
organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de
persoonsgegevens.

 

Bewaarperiode

De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard
gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te
voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding).

 

Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en
overdraagbaarheid van persoonsgegevens

De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan
ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen
en de verwerking ervan laten beperken.

Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde,
gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen
en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.
Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om:
– zelf de instellingen van zijn klantenaccount aan te passen; en/of
– een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres:
hallo@osibo.be

 

Direct marketing

De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van
zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.

 

Klacht

De klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie
voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35,
1000 Brussel – commission@privacycommission.be).